PočetnaŠto je BuksaVodič za buksanjeAko želiš dati prostor u najam

OGLAŠAVANJE PROSTORA

1. Kako učitati oglas na platformu?

Oglas se kreira pomoću obrasca dostupnog u tvom korisničkom sučelju ( Moj račun ).

Najprije u padajućem izborniku odaberi kategoriju oglasa. Ako se radi o parkingu, odaberi vrstu parkirnog prostora. Jednako tako, ukoliko se radi o prostoru za pohranu ili uredskom prostoru, odaberi vrstu prostora. To je ključno za pretragu prostora po kategorijama i ispravan prikaz oglasa.

Nakon toga unesi opis prostora, adresu, svoje kontakt podatke, cijenu ( iznos koji želiš primiti mjesečno na svoj račun ), iznos sigurnosnog pologa, te fotografije prostora.

Savjeti za vrhunske fotografije prostora:

  1. Provjeri je li prostor dobro osvijetljen. To čini veliku razliku!
  2. Snimi fotografije širine barem 2048px.
  3. Pobrini se da je tvoj prostor čist i uredan.
  4. Portretne fotografije neće najbolje predstaviti vaš prostor, pa je najbolje da fotografije napravite u pejzažnom formatu.

Savjeti za pisanje opisa:

  1. Uključi što više informacija. Detalji su ključni!
  2. Naglasi značajke koje nisu vidljive na fotografijama.
  3. Punudi informacije o tome kako se pristupa prostoru.
  4. Uključi detalje o prometnoj povezanosti i najbližim prometnim vezama.

Adresa tvog prostora potrebna je kako bismo je mogli staviti na našu kartu pretraživanja i pomoći potencijalnim Gostima da pronađu tvoj oglas.

Osim adrese, ostali kontakt podaci, uključujući telefonski broj i e-mail adresu, neće biti vidljivi na web stranici, a podijelit ćemo ih s Gostom samo ako ti pristaneš na to.

Nakon što si zadovoljan svojim oglasom, možeš ga poslati u objavu. Nakon što naš tim pregleda i odobri oglas, što je uglavnom u roku od 24h od objave, oglas će biti vidljiv na platformi i raspoloživ za eventualnu rezervaciju.

Ako imaš bilo kakvih pitanja, naš tim podrške rado će ti pomoći. Dajemo sve od sebe da pregledamo nove unose, pa pripazi na stručne savjete o tome kako poboljšati svoj unos.

2. Kako odrediti cijenu prostora i koja je moja zarada?

Cijenu unosiš kod izrade oglasa. Svakako imaj na umu da ćemo od mjesečne cijene koju oglasiš zadržati 16% provizije za oglašavanje i 40,00kn ( 5,30Eur, fiksni tečaj konverzije: 1 Eur = 7,53450 kn ) za osiguranje predmeta pohranjenih u tvom prostoru, tako da bi bilo dobro u cijenu ukalkulirati te stavke. To je potrebno kako bi platforma bila sigurna i provjerena, a roba tvog Gosta sigurna.

Provizija nam pomaže pružiti podršku 7 dana u tjednu i pravni okvir za tvoje rezervacije, kao i provjeru svih korisnika, obradu zakašnjelih plaćanja i ostalo.

Saznaj više o podršci koju pružamo i kako štitimo tvoje rezervacije.

Savjet:

Vrijednost tvog prostora veća je od veličine i mjesta, pa pri postavljanju cijene mjesečnog najma uzmi u obzir sigurnost i mogućnosti pristupa. I ne zaboravi, uvijek nas možeš kontaktirati ako zapneš!

3. Kada i kako će biti korišteni moji kontakt podaci?

Od kontakt podataka koje unosiš kod izrade oglasa i tvog korisničkog računa na platformi bit će objavljena samo biti samo adresa prostora. To je potrebno kako bi potencijalni Gost mogao pronaći tvoj oglas u pretraživanju po lokaciji. Ukoliko se s tim ne slažeš, molimo te da se ne koristiš uslugom web stranice Buksa.hr.

Svi ostali kontakti ( e-mail adresa i telefonski broj ) bit će vidljivi samo administratorima web stranice, dok god ti pisanim putem ne daš pristanak o njihovom prosljeđivanju potencijalnom Gostu, što može biti prije, a obavezno nakon što Gost uplati sigurnosni polog kao rezervaciju tvog prostora. To je potrebno kako bi se s Gostom dogovorio o detaljima useljenja njegove robe, vozila ili ureda, te datumu potpisa Ugovora o pohrani.

Ako ne dobijemo tvoju privolu za prosljeđivanje kontakt podataka Gostu niti nakon uplate sigurnosnog pologa, rezervacija i najam prostora preko platforme neće moći biti realizirana.

Potvrđivanje vašeg telefonskog broja

Kako bi platforma bila što sigurnija, putem SMS-a ili telefonskim putem ćemo izvršiti provjeru tvog telefonskog broja.

Molimo te da potvrdiš svoj telefonski broj po primitku SMS-a ili telefonskog poziva, kako bismo mogli odobriti tvoj oglas. To osigurava da Gosti mogu stupiti u kontakt s tobom prije ili kada rezerviraju vaš prostor.

Možda ćemo te također morati povremeno kontaktirati u vezi s tvojim oglasom ili bilo kojim rezervacijama koje imaš.

Potvrđivanje broja također gradi povjerenje kod potencijalnih Gostiju, što čini vjerojatnijim da ćeš dobiti upit za rezervaciju.

4. Kako će mi biti isplaćen moj prihod?

Tvoj mjesečni prihod isplaćivat će se na tvoj žiro ili transakcijski račun. Prije datuma početka prvog ugovora o najmu poslat ćemo ti link za stvaranje tvog Stripe korisničkog računa, gdje ćeš unijeti podatak o broju transakcijskog ili žiro računa na koji želiš primati uplate. Broj transakcijskog računa nije isto što i broj kreditne kartice, te se ne može koristiti za povlačenje sredstava s tvog računa.

Svoju prvu uplatu primit ćeš najkasnije zadnji dan u mjesecu u kojem je krenula naplata najamnine od Gosta. a svaka slijedeća uplata bit će isti datum svakog slijedećeg mjeseca, dok god traje Dogovor o pohrani.

Zapamtite: Nikada ne biste trebali primati novac za prostor oglašen na Buksa.hr izvan platforme, jer tako poništavate Jamstvo sigurnosti, te roba pohranjena u Vašem prostoru neće biti osigurana.

UPRAVLJANJE REZERVACIJAMA

5. Kako me Gost može kontaktirati?

Nakon što tvoj oglas bude objavljen na platformi, u slučaju da Gost ima dodatnih pitanja, može ih postaviti nama preko za to predviđenog obrasca. Mi ćemo Vam proslijediti upit, nakon čega Vi odlučujete želite li da Vaše kontakte odmah proslijedimo Gostu ili ćete odgovoriti uz naše posredovanje.

Ukoliko ne želite prije, Vaši kontakt podaci bit će proslijeđeni Gostu nakon što uplati sigurnosni polog u svrhu rezervacije prostora, kako biste se dogovorili o terminima useljenja i potpisu ugovora.

Glavni savjeti za pretvaranje upita u rezervaciju:

  • Gosti često razmatraju više opcija, pa svakako odgovorite na naš upit o prostoru u najkraćem mogućem roku
  • Gosti mogu ponekad pitati jeste li spremni promijeniti mjesečni iznos najma za svoj prostor. Na primjer, možda će biti spremni na dulji rok najma ako smanjite cijenu. Ako ponudite popust, to bi mogao biti izvrstan način osiguranja rezervacije. No zapamtite, prije nego Gost odluči rezervirati prostor, Vi morate ispraviti cijenu mjesečnog najma u svom oglasu! Inače nećemo biti u mogućnosti obraditi Vaš popust!

Zapamtite: mjesečni najam o kojem pregovarate konačna je cijena koju će Gost platiti i uključuje našu proviziju. Saznajte više o uslugama koje pružamo zauzvrat.

6. Koji je postupak rezervacije mog prostora?

Vaš prostor se smatra rezerviranim kada Gost uplati sigurnosni polog. Kada se to dogodi, mi ćemo Vas obavijestiti, a Vi ćete imati 24 sata da zahtjev prihvatite ili odbijete. Svakako odgovorite na vrijeme. Nakon što prihvatite, rezervacija se potvrđuje i Gost može početi koristiti prostor od datuma koji ste dogovorili.

Ako više ne možete prihvatiti potvrđenu rezervaciju, možete je otkazati do jednog dana prije datuma početka Dogovora o pohrani. Molimo Vas da prilikom otkazivanja budite obzirni i mislite na rokove, jer otkazivanja u zadnji trenutak mogu biti vrlo stresna za Goste.

Saznajte više o uvjetima otkazivanja rezervacije koju ste već prihvatili.

7. Što ako želim otkazati rezervaciju?

Zapamtite: Rezervacija se smatra potvrđenom nakon što je Gost izvršio uplatu i kada ste prihvatili zahtjev za rezervacijom ili je niste pisanim putem otkazali.

Otkazivanje potvrđene rezervacije

Ako je rezervacija potvrđena, ali je više iz nekog razloga ne možete prihvatiti, možete otkazati do 23:59h na Početni datum Dogovora o pohrani.

Nakon toga potvrđena rezervacija se više ne može otkazati. Ako morate otkazati nakon Početnog datuma, morat ćete dati otkazni rok od najmanje 2 mjeseca.

Otkazivanja u posljednjem trenutku mogu biti prilično stresna za naše Goste, pa ćemo vas zamoliti da navedete razlog otkazivanja.

Ako trebate otkazati potvrđenu rezervaciju, kontaktirajte nas izravno na rezervacije@buksa.com.hr

Zapamtite: Ako otkažete više potvrđenih rezervacija, možda ćemo morati ukloniti vaš oglas.

Svakako pročitajte punu verziju Politike otkazivanja i povrata novca.

ZAŠTITA VAŠIH REZERVACIJA

8. Kako platforma olakšava i i štiti moje Dogovore o pohrani?

Ovdje smo kako bismo oglašavanje i eventualni najam tvog prostora učinili sigurnim i jednostavnim. Pročitaj u nastavku o svemu što činimo kako bismo zaštitili tvoju rezervaciju i osigurali da sve teče bez problema.

Mi rješavamo administraciju

Redovita i sigurna plaćanja
Naplata mjesečne naknade kroz naš je sustav postavljena na način da se automatski naplaćuje s kreditne kartice Gosta svaki mjesec na isti datum, i to putem Stripe upravitelja plaćanja. Jednako tako, nakon što na naš Stripe račun sjedne uplata, ista se prosljeđuje na tvoj transakcijski račun, umanjena za našu proviziju i naknadu za osiguranje.To znači da su tvoje uplate štiti Stripe ( i njihove sigurnosne mjere ), a mi niti u jednom trenutku ne baratamo podacima tvog transakcijskog računa, kao niti brojem kreditne kartice Gosta.

Sigurnosni polog
Za svaki prostor čuvamo sigurnosni polog, koji vraćamo Gostu isključivo nakon što su ti vraćeni ključevi i ti potvrditš da je prostor u potpunosti oslobođen od stvari ili vozila, te da na njemu nema štete.

Nešto je pošlo po zlu? Ovdje smo za tebe!

Osiguranje Gostiju
Osigurat ćemo stvari tvog Gosta dok su pohranjene u tvom prostoru, tako da možeš biti miran znajući da su njegove stvari zaštićene ako nešto pođe po zlu.

Polica ne pokriva osiguranje za vozila koja se čuvaju ili parkiraju u prostoru oglašenom na našoj web stranici, pa je dobro provjeriti je li vozilo tvog  Gosta dovoljno osigurano prije početka rezervacije.

Zapamtite: pobrinite se da je Gost dodao Ugovoru popis predmeta koje pohranjuju kod tebe ili pak opis svog vozila. Možda će im trebati ako ikad budu morali podnijeti zahtjev za osiguranjem.

Obrada kašnjenja u plaćanju
Mi se brinemo za naplatu dospjelih obveza, tako da ne moraš ti. Naš će tim pratiti Gosta u slučaju da zaostane u plaćanju kako bi osigurao da uvijek budete plaćeni na vrijeme.

Buksa podrška
Pomoći ćemo ti u bilo kojem trenutku tijekom rezervacije. Možeš nam poslati e-poštu ili nas kontaktirati telefonom u uredovno radno vrijeme.

9. Gost mi je predložio plaćanje u gotovini izvan Bukse. Mogu li prihvatiti?

Vjerojatno možeš, no plaćanje putem Bukse osigurava da je tvoja rezervacija pokrivena našim Jamstvom sigurnosti, Uvjetima korištenja, kao i Politikom otkazivanja i povrata novca.

Nismo u mogućnosti zaštititi rezervacije niti pohranjenu robu ukoliko se plaćanja za najam prostora vrše izvan Bukse, tako da nećete moći podnijeti zahtjev za naknadom štete ako nešto pođe po krivu.

Naša Pravila otkazivanja i povrata vrijede samo za rezervacije koje se plaćaju putem Bukse.

Plaćanjima se upravlja putem Stripe-a, tako da pojedinosti o plaćanju ne pohranjujemo na naš poslužitelj, te ih ne možemo, sve da i želimo, podijeliti s drugima.

Ako ste svoju rezervaciju platili izvan Bukse, za Vas ne vrijede odredbe Uvjeta poslovanja koja se odnose na Jamstvo sigurnosti, te sukladno istima Buksa ima pravo suspendirati tvoj i korisnički račun Domaćina koji je primio uplatu direktno od tebe. Moraš nas odmah obavijestiti ako se to slučajno dogodi.

10. Na što sve trebam paziti kod davanja prostora u najam preko Bukse?

Postoji nekoliko stvari koje možeš provjeriti kako bi sve teklo bez problema:

  • provjeri nećeš li oglašavanjem svog prostora prekršiti hipoteku ili ugovor o najmu
  • ukoliko je tvoj prostor osiguran, provjeri je li tvoj pružatelj osiguranja suglasan s iznajmljivanjem prostora. Neka osiguravajuća društva nude pokriće za tzv. ”sharing ekonomiju”, što svakako vrijedi provjeriti prije nego što oglasiš prostor.
  • možda ćeš morati platiti porez na svoju zaradu, pa je važno provjeriti u kojem se slučaju to odnosi na tebe.

Pobrini se da su tvoji oglasi i fotografije točni i ažurni. Ako je došlo do promjena u tvom prostoru, svakako ažurirajte i svoj oglas.

Također je važno osigurati da se Vaš prostor održava cijelo vrijeme. To uključuje i održavanje u slučaju uobičajenog habanja, kao i organiziranje popravaka ako se nešto pokvari ili postane nesigurno.

Zapamtite: Uvijek nas možeš nazvati ako ti je potreban bilo kakav savjet. Javi se!

ZAVRŠETAK RAZDOBLJA NAJMA

11. Koji je otkazni rok ako želim otkazati najam prije isteka Ugovora o najmu?

Kako se naplata po aktivnim rezervacijama vrši u ponavljajućem mjesečnom ritmu, ti ili tvoj Gost ćete morati dati određeni otkazni rok kako biste završili rezervaciju.

Ukoliko tvoj Gost otkazuje rezervaciju, mora nam dostaviti pisanu obavijest o tome. Otkazni rok za goste obično je 4 tjedna, ali to možete i drugačije definirati u vašem međusobnom ugovoru. Otkazni rok ne smije biti kraći od minimalnog razdoblja najma, koji je prema našim uvjetima korištenja minimalno 1 mjesec, ali može biti više od toga, što se definira prilikom potpisa Ugovora.

Ako je datum završetka rezervacije takav da izlazi izvan uobičajenog mjesečnog razdoblja najma, konačan iznos zadnje uplate izračunat ćemo proporcionalno. Obavijestit ćemo te kolika će biti tvoja konačna isplata čim gost pošalje obavijest o otkazu rezervacije.

Ako ti kao Domaćin otkazuješ rezervaciju, Gosta i Buksu moraš obavijestiti najmanje 4 tjedna unaprijed. Nas je potrebno obavijestiti kako bismo mogli završiti rezervaciju i proporcionalno izračunati iznos završne isplate.

Back to Bello home

Copyright 2022. Sharing j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Sharing j.d.o.o. za promidžbu i trgovinu

Sjedište: Svetonedeljska 48, 10431 Sveta Nedelja

Trgovački sud u Zagrebu, posl. br. Tt-22/37981-8, MBS: 081460499; OIB: 46773958451, tel: +385(0)916153620, e-pošta: buksa@buksa.hr, direktorica Daliborka Dragašević

Temeljni kapital 10,00 kn, uplaćen u cijelosti.

Poslovni račun: Privredna banka Zagreb d.d., Radnička cesta 50, 10000 Zagreb, IBAN: HR8323400091111200083

Prijava

Registriraj se

Vaši osobni podaci koristit će se kao podrška Vašem iskustvu s ovom web stranicom, u svrhu upravljanja pristupom Vašem korisničkom računu i za ostale svrhe opisane u našim pravilima privatnosti.

Već imate korisnički račun?

Izgubljena zaporka

Molimo unesite Vaše korisničko ime ili e-mail adresu. Primit ćete link za ponovno postavljanje zaporke putem e-maila.