PočetnaŠto je BuksaVodič za buksanjeAko želiš unajmiti prostor

UPRAVLJANJE REZERVACIJAMA

1. Kako ću saznati detalje o prostoru koji me zanimaju a nisu navedeni na samom oglasu?

Ako nisi siguran je li prostor prikladan za tvoje potrebe, te kako bi provjerio raspoloživost prostora u terminu koji ti odgovara, možeš nam poslati upit s dodatnim informacijama koje su ti potrebne za odluku o najmu. Upit nam možeš poslati preko kontakt obrasca koji se nalazi ovdje. Ispunite sve potrebne podatke ( planirani datum početka, ID oznaku oglasa i podatak o tome koliko vam otprilike treba prostora ), a mi ćemo ti se povratno javiti u roku od maksimalno 48 sati s odgovorom Domaćina. Nakon što odlučiš da želiš zauzeti prostor, možeš izvršiti rezervaciju uplatom sigurnosnog pologa.

2. Kako rezervirati prostor preko Bukse?

Kada si spreman rezervirati prostor, sve što trebaš jest uplatiti sigurnosni polog i rezervirati sredstva za prvi mjesečni najam. To se sve vrši preko Košarice.

Nakon toga ćemo prostor ukloniti s tržišta kako bismo spriječili da ga netko drugi rezervira, ili će se oglas izmijeniti ukoliko ste rezervirali samo dio prostora na način da se za tvoj dio umanji kvadratura prostora prikazanog na oglasu.

Zapamti: Ako Domaćin otkaže rezervaciju prije dogovorenog datuma početka pohrane, tvoja će ti sredstva u cijelosti biti vraćena. Tvojim mjesečnim uplatama upravljat će Stripe. Ne pohranjujemo tvoje podatke o plaćanju na našim poslužiteljima te ih stoga ne možemo niti podijeliti s drugima, niti bismo to učinili.

Tvoja prva mjesečna najamnina naplaćuje se dan prije početka najma ( početni datum prema Ugovoru u pohrani ), ili nakon isteka 14 dana od uplate sigurnosnog pologa ako Buksa nije zaprimila kopiju potpisanog Ugovora o pohrani, potvrdu rezervacije ili otkaz rezervacije ). Slijedeće mjesečne naknade naplaćivat će se automatski mjesečno, sve dok ti ili Domaćin ne dostavite obavijest o završetku dogovora o pohrani.

Plaćanje najma preko Bukse pomaže da pohranjena roba bude zaštićena našim Jamstvom sigurnosti, Uvjetima poslovanja te Politikom otkazivanja i povrata novca. Svaki dogovor za plaćanje najma prostora oglašenog preko Bukse direktno Domaćinu ( mimo Bukse ) rezultirat će gašenjem korisničkih računa Domaćina i Gosta kod Bukse, te se Jamstvo sigurnosti  pohranjene robe neće moći koristiti.

Saznajte više o tome kako štitimo vašu robu!

3. Kada ću dobiti pristup kontakt podacima Domaćina?

Pristup kontakt podacima Domaćina, što uključuje e-mail adresu i kontakt broj telefona, dobit ćeš nakon uplate sigurnosnog pologa, kako bi se s Domaćinom dogovorio o detaljima useljenja svoje robe ili vozila, te datumu potpisa Ugovora o pohrani.

4. Mogu li otkazati rezervaciju?

Rezervaciju možeš otkazati u bilo kojem trenutku do datuma početka pohrane, no pravila oko povrata sigurnosnog pologa i prve mjesečne naknade ovisit će o razlogu i vremenu otkazivanja.

Sigurnosni polog bit će u potpunosti vraćen ukoliko otkažeš rezervaciju unutar razdoblja hlađenja ( u roku od 24 sata od uplate sigurnosnog pologa, bez obzira na razlog otkazivanja ).

Ukoliko je isteklo razdoblje hlađenja, puni povrat sigurnosnog pologa bit će izvršen još u slijedećim slučajevima koje zazivamo ”valjanim razlozima za otkazivanje”, a koje će Gost morati dokazati:

  • opis ili prikaz Prostora za pohranu materijalno je netočan s obzirom na stvarnu veličinu Prostora, fizički položaj, značajke ili uporabu za koju je prikladan;
  • Prostor za pohranu sadrži opasnosti po zdravlje ili sigurnost za koje bi se razumno moglo očekivati ​​da će štetno utjecati na uskladištenu Robu ili zdravlje Gosta;
  • Domaćin ne pruža razuman pristup Prostoru za pohranu kada je vrijeme da Gost useli svoju Robu za pohranu;
  • ustanovljeno je da Domaćin krši Buksine Uvjete poslovanja;
  • Gost je prisiljen otkazati zbog izvanrednih okolnosti koje nisu pod njegovom kontrolom (npr. ozljeda, bolest, smrt, prirodne katastrofe, državne obveze)

Ukoliko ne postoje valjani razlozi, i prošlo je razdoblje hlađenja, Gost ima pravo na djelomični iznos sigurnosnog pologa u iznosu od 50% od uplaćenog iznosa.

To činimo kako bismo zaštitili naše Domaćine od propuštanja drugih rezervacija u slučajevima kada Gost rezervira prostor daleko u budućnosti i otkaže malo prije datuma početka pohrane.

Iznos sigurnosnog pologa koji ti nije vraćen bit će isplaćen Domaćinu, umanjen za Buksin dio provizije.

Zapamti: rezervacije se mogu otkazati do datuma početka pohrane. Ako trebaš otkazati potvrđenu rezervaciju, kontaktirajte nas izravno.

Prva mjesečna naknada, bit će uvijek u cijelosti vraćena, ukoliko otkažete do datuma početka pohrane.

Za više detalja ovdje možeš pročitati cjelovitu Politiku otkazivanja i povrata novca.

5. Što mogu pohraniti?

Možeš pohraniti gotovo sve ( pod uvjetom da je legalno! ). No svakako prije useljenja obavijesti Domaćina o tome što pohranjuješ u njegovom prostoru.

Iz pravnih i sigurnosnih razloga postoje predmeti koje je strogo zabranjeno pohranjivati kod Buksinih Domaćina čiji je prostor oglašen na web stranici Buksa.hr:

  • otrovna, zagađena ili kontaminirana roba;
  • vatreno oružje, municija, oružje ili eksplozivi;
  • radioaktivni materijali;
  • lako zapaljiva ili opasna roba;
  • žive biljke ili životinje;
  • hrana ili pokvarljiva roba (osim ako će se smrznuta hrana čuvati u dubokom zamrzivaču);
  • bilo što vlažno, pljesnivo, trulo ili inficirano te oštećeno parazitima;
  • bilo koji predmet koji emitira isparenja ili jak miris;
  • gotovina i vrijednosni papiri;
  • ilegalna roba;
  • otpad;
  • bilo koji predmet čija bi prisutnost onesposobila bilo koju policu osiguranja koja bi inače pokrivala predmete ili prostor za pohranu.
ZAŠTITA REZERVACIJE

6. Jesu li moje stvari zaštićene?

Tvoje stvari su osigurane do maksimalno 2.700,00 Eur  ( 20.343,15 kn, fiksni tečaj konverzije: 1 Eur = 7,53450 kn ) , pod uvjetom da nam je uredno dostavljen Ugovor o pohrani i ispunjene ostale odredbe pratećeg dokumenta police Osiguravatelja koji možete pronaći ovdje.

Buksino jamstvo sigurnosti ne pokriva vozila koja se čuvaju ili parkiraju u prostoru Buksinih Domaćina. Stoga te molimo da svakako provjeriš je li tvoje vozilo adekvatno osigurano prije bilo kakvog Dogovora o pohrani za prostor oglašen na Buksa.hr. Gosti dodatno imaju mogućnost sklopiti policu mini kasko osiguranja kod našeg Osiguravatelja. O tome više pročitaj ovdje.

Zapamti: ne zaboravi svom ugovoru dodati pojedinačni popis predmeta vrijednost veća od 50,00 Eur ( 376,73 kn, fiksni tečaj konverzije: 1 Eur = 7,53450 kn ) koje pohranjuješ kod Domaćina. Trebat će ti ako budeš ikad morao podnijeti zahtjev za naknadom štete kod Osiguravatelja.

Savjet: Poželjno je fotografirati prostor i svoje predmete u prostoru Domaćina kod useljenja. Fotografije možeš poslati Domaćinu kako bi imao evidentirano stanje stvari prilikom useljenja.

U slučaju bilo kakvih pitanja, uključujući informacije o tome kako stvari funkcioniraju ili kako podnijeti zahtjev, nazovite našu službu za korisnike u radno vrijeme ili pošaljite e-mail na podrska@buksa.hr.

7. Mogu li najam platiti Domaćinu izvan Bukse?

Vjerojatno možeš, no plaćanje putem Bukse osigurava da je vaša rezervacija pokrivena našim Jamstvom sigurnosti, Uvjetima poslovanja, kao i Politikom otkazivanja i povrata novca.

Nismo u mogućnosti zaštititi rezervacije niti pohranjenu robu ukoliko se plaćanja za najam prostora vrše izvan Bukse, tako da nećeš moći podnijeti zahtjev za aktivacijom Buksinog jamstva sigurnosti ako nešto pođe po krivu.

Naša Pravila otkazivanja i povrata novca vrijede samo za rezervacije koje se plaćaju putem Bukse.

Plaćanjima se upravlja putem Stripe-a, tako da pojedinosti o plaćanju ne pohranjujemo na naš poslužitelj, te ih ne možemo, sve da i želimo, podijeliti s drugima.

Ako si svoju rezervaciju platio izvan Bukse, za tebe ne vrijede odredbe Uvjeta poslovanja koja se odnose na Jamstvo sigurnosti, te sukladno tome  Buksa ima pravo suspendirati tvoj i korisnički račun Domaćina koji je primio uplatu direktno od tebe a mimo Bukse. Moraš nas odmah obavijestiti ako se to slučajno dogodi.

8. Čemu služi i zašto se plaća sigurnosni depozit?

Sigurnosni polog je iznos koji je odredio Domaćin ili Buksa i koji se uplaćuje kako bi se rezervirao Prostor za pohranu, koji se tada uklanja s tržišta kako bismo izbjegli dvostruku rezervaciju.

Sigurnosni polog se vraća kod isteka ili raskida ugovora o pohrani ili prestanka rezervacije, ali može biti zadržan u slijedećim okolnostima:

  • ako je došlo do gubitka ili štete na Prostoru za pohranu uzrokovanu od strane Gosta
  • ako postoje nepodmirene Naknade od strane Gosta po isteku Ugovora o pohrani
  • ako je potrebna zamjena ključa, lanca ili lokota u slučaju da ih Gost ošteti, izgubi ili ih ne vrati u razumnom roku; i / ili
  • je potrebno pokriti troškove uklanjanja pohranjene robe koju Gost nije uklonio iz Prostora za pohranu nakon isteka Ugovora o pohrani.

Minimalni iznos sigurnosnog pologa je 226,03kn ( 30,00 Eur – fiksni tečaj konverzije: 1 Eur = 7,5345 kn ), a Domaćin ima pravo odrediti veći iznos sigurnosnog pologa prema vlastitom nahođenju. Ukoliko Domaćin namjerno ili nenamjerno unese izostavi podatak o sigurnosnom pologu ili unese manji iznos sigurnosnog pologa od propisanog, Tvrtka zadržava pravo izmijeniti iznos sigurnosnog pologa na minimalni propisani iznos od 226,03kn ( 30,00 Eur – fiksni tečaj konverzije: 1 Eur = 7,5345 kn ).

Dio tvog sigurnosnog pologa može se zadržati i ako otkažeš potvrđenu rezervaciju nakon završetka razdoblja hlađenja bez valjanog razloga, kako je opisano detaljno u Politici otkazivanja i povrata novca koju možete pronaći ovdje.

KRAJ REZERVACIJE

9. Kako mogu otkazati rezervaciju ili Ugovor o pohrani?

Sve naše rezervacije se naplaćuju automatski u zadanom mjesečnom ritmu, pa ćete stoga ti ili tvoj Domaćin morati dati određeni otkazni rok da biste okončali rezervaciju.

Otkazni rok u slučaju da otkazuje Gost:

Da bi okončao rezervaciju prije isteka ugovora, trebaš o tome obavijestiti svog Domaćina najmanje 4 tjedna unaprijed.

Prije nego što pošalješ takvu obavijest, moraš provjeriti jesi li dosegnuo minimalno razdoblje najma za svoju rezervaciju. To možeš vidjeti na Ugovoru o pohrani koji si potpisao, a koji ti je dostupan i na tvom korisničkom računu u dijelu Preuzimanja.

Ako tvoj datum završetka pohrane pada izvan uobičajenog mjesečnog razdoblja najma, konačan iznos tvoje zadnje uplate izračunat ćemo proporcionalno, te te obavijestiti o tome čim dostaviš pisanu obavijest.

Zapamti: tvoja će se rezervacija nastaviti sve dok ne zaprimimo pisanu obavijest mailom na rezervacije@buksa.hr

Otkazni rok u slučaju da otkazuje Domaćin

Tvoj će ti Domaćin morati dati otkazni rok od najmanje 4 tjedana ako želi otkazati najam svog prostora za pohranu. Morat će stupiti u kontakt s nama da bi to učinio, a ti ćeš odmah biti obaviješten.

Ako datum završetka pohrane pada izvan uobičajenog mjesečnog razdoblja najma, konačan iznos tvojee zadnje uplate izračunat ćemo proporcionalno.

10. Koji je postupak iseljavanja stvari ili vozila iz prostora?

Bilo da si dobio obavijest o otkazu rezervacije, ili se jednostavno bliži kraj Ugovora o pohrani, do datuma završetka rezervacije ili Ugovora o pohrani obvezan si ukloniti svoje stvari ili vozilo iz prostora Domaćina. Također si obvezan Domaćinu vratiti sve ključeve, lokote ili eventualne dozvole za parkiranje.

Prije isplate sigurnosnog pologa, Domaćin je obvezan potvrditi da si iselio svoje stvari/vozilo/ured. To se obično događa prilično brzo, ali ponekad može potrajati i do 14 dana. Polog se u cijelosti vraća ako na prostoru nema štete i zaostalih predmeta, te su sve uplate uredno izvršene.

Back to Bello home

Copyright 2022. Sharing j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Sharing j.d.o.o. za promidžbu i trgovinu

Sjedište: Svetonedeljska 48, 10431 Sveta Nedelja

Trgovački sud u Zagrebu, posl. br. Tt-22/37981-8, MBS: 081460499; OIB: 46773958451, tel: +385(0)916153620, e-pošta: buksa@buksa.hr, direktorica Daliborka Dragašević

Temeljni kapital 10,00 kn, uplaćen u cijelosti.

Poslovni račun: Privredna banka Zagreb d.d., Radnička cesta 50, 10000 Zagreb, IBAN: HR8323400091111200083

Prijava

Registriraj se

Vaši osobni podaci koristit će se kao podrška Vašem iskustvu s ovom web stranicom, u svrhu upravljanja pristupom Vašem korisničkom računu i za ostale svrhe opisane u našim pravilima privatnosti.

Već imate korisnički račun?

Izgubljena zaporka

Molimo unesite Vaše korisničko ime ili e-mail adresu. Primit ćete link za ponovno postavljanje zaporke putem e-maila.