PočetnaŠto je BuksaVodič za buksanjeAko želiš unajmiti prostor

UPRAVLJANJE REZERVACIJAMA

1. Kako ću saznati detalje o prostoru koji me zanimaju a nisu navedeni na samom oglasu?

Ukoliko kontakt podaci Domaćina nisu navedeni na oglasu, a ti nisi siguran je li prostor prikladan za tvoje potrebe, možeš nam poslati upit s dodatnim informacijama koje su ti potrebne za odluku o najmu. Upit nam možeš poslati preko kontakt obrasca koji se nalazi ovdje. Ispuni sve potrebne podatke ( planirani datum početka, ID oznaku oglasa i podatak o tome koliko vam otprilike treba prostora ), a mi ćemo ti se povratno javiti u roku od maksimalno 48 sati s odgovorom Domaćina. Nakon što odlučiš da želiš zauzeti prostor, možeš izvršiti rezervaciju uplatom rezervacijskog pologa.
Ukoliko su kontakt podaci navedeni na oglasu, možeš kontaktirati Domaćina direktno.

2. Kako rezervirati prostor preko Bukse?

Kada si spreman rezervirati prostor, što znači da si s Domaćinom provjerio raspoloživost prostora u željenom terminu, sve što trebaš jest uplatiti rezervacijski polog. To se vrši klikom na gumb ‘Dodaj u košaricu’ koji je prikazan unutar odabranog oglasa.

Nakon toga s Domaćinom dogovaraš eventualni pregled prostora i datum potpisa ugovora o pohrani.

Zapamti: Ako Domaćin otkaže rezervaciju prije dogovorenog datuma početka pohrane, tvoj će ti polog biti u cijelosti vraćen. Tvojim mjesečnim uplatama upravljat će Stripe. Ne pohranjujemo tvoje podatke o plaćanju na našim poslužiteljima te ih stoga ne možemo niti podijeliti s drugima, niti bismo to učinili.

Tvoja prva mjesečna najamnina naplaćuje se dan prije početka najma ( početnog datuma prema Ugovoru u pohrani ), ili nakon isteka 14 dana od uplate rezervacijskog pologa ako Buksa nije zaprimila kopiju potpisanog Ugovora o pohrani, potvrdu rezervacije ili otkaz rezervacije ). Slijedeće mjesečne naknade naplaćivat će se automatski mjesečno, sve dok ti ili Domaćin ne dostavite obavijest o završetku dogovora o pohrani.

Plaćanje najma preko Bukse pomaže da pohranjena roba bude zaštićena našim Jamstvom sigurnosti  i Uvjetima korištenja. Ukoliko sklopite ugovor o pohrani za prostor oglašen na platformi mimo Bukse.hr, Vaša roba neće biti osigurana, te se Jamstvo sigurnosti  neće moći koristiti.

Saznajte više o tome kako štitimo vašu robu!

3. Kada ću dobiti pristup kontakt podacima Domaćina?

Ukoliko kontakt podaci Domaćina nisu navedeni uz oglas, pristup kontakt podacima Domaćina, što uključuje e-mail adresu i kontakt broj telefona, dobit ćeš nakon uplate rezervacijskog pologa, kako bi se s Domaćinom dogovorio o detaljima useljenja svoje robe ili vozila, te datumu potpisa Ugovora o pohrani.

4. Mogu li otkazati rezervaciju?

Rezervaciju možeš otkazati u bilo kojem trenutku do datuma početka pohrane, no pravila oko povrata rezervacijskog pologa i prve mjesečne naknade ovisit će o razlogu i vremenu otkazivanja.

Rezervacijski polog bit će u potpunosti vraćen ukoliko otkažeš rezervaciju prije nego je Domaćin potvrdi. Ukoliko otkazuješ potvrđenu rezervaciju prije nastupa 24 sata do početnog datuma pohrane i radi valjanog razloga, imaš pravo na povrat 90% iznosa pologa. Ukoliko otkazuješ unutar razdoblja od 24 sata od početnog datuma pohrane i bez valjanog razloga, nismo obvezni vratiti rezervacijski polog.

To činimo kako bismo zaštitili naše Domaćine od neozbiljnih ponuda i od propuštanja drugih rezervacija u slučajevima kada Gost rezervira prostor daleko u budućnosti i otkaže malo prije datuma početka pohrane.

U slučaju kad ti iznos rezervacijskog pologa nije vraćen, on će biti isplaćen Domaćinu, umanjen za Buksin dio provizije.

Zapamti: rezervacije se mogu otkazati do datuma početka pohrane. Ako trebaš otkazati potvrđenu rezervaciju, kontaktiraj nas izravno.

Prva mjesečna naknada, bit će uvijek u cijelosti vraćena, ukoliko otkažeš do datuma početka pohrane.

Za više detalja ovdje možeš pročitati Uvjete korištenja, odnosno njihov referentni dio koji se odnosi na pravila otkazivanja i povrata novca.

5. Što sve mogu pohraniti peko Bukse?

Možeš pohraniti gotovo sve ( pod uvjetom da je legalno! ). No svakako prije useljenja obavijesti Domaćina o tome što pohranjuješ u njegovom prostoru.

Iz pravnih i sigurnosnih razloga postoje predmeti koje je strogo zabranjeno pohranjivati kod Buksinih Domaćina čiji je prostor oglašen na web stranici Buksa.hr:

  • otrovna, zagađena ili kontaminirana roba;
  • vatreno oružje, municija, oružje ili eksplozivi;
  • radioaktivni materijali;
  • lako zapaljiva ili opasna roba;
  • žive biljke ili životinje;
  • hrana ili pokvarljiva roba (osim ako će se smrznuta hrana čuvati u dubokom zamrzivaču);
  • bilo što vlažno, pljesnivo, trulo ili inficirano te oštećeno parazitima;
  • bilo koji predmet koji emitira isparenja ili jak miris;
  • gotovina i vrijednosni papiri;
  • ilegalna roba;
  • otpad;
  • bilo koji predmet čija bi prisutnost onesposobila bilo koju policu osiguranja koja bi inače pokrivala predmete ili prostor za pohranu.
ZAŠTITA REZERVACIJE

6. Jesu li moje stvari zaštićene?

Tvoje stvari su osigurane do maksimalno 2.700,00 Eur  ( 20.343,15 kn, fiksni tečaj konverzije: 1 Eur = 7,53450 kn ) , pod uvjetom da nam je uredno dostavljen Ugovor o pohrani i ispunjene ostale odredbe pratećeg dokumenta police Osiguravatelja koji možete pronaći ovdje.

Buksino jamstvo sigurnosti ne pokriva vozila koja se čuvaju ili parkiraju u prostoru Buksinih Domaćina. Stoga te molimo da svakako provjeriš je li tvoje vozilo adekvatno osigurano prije bilo kakvog Dogovora o pohrani za prostor oglašen na Buksa.hr. Dodatno imaš mogućnost sklopiti policu mini kasko osiguranja kod našeg Osiguravatelja. O tome više pročitaj ovdje.

Zapamti: ne zaboravi svom ugovoru dodati pojedinačni popis predmeta vrijednost veća od 50,00 Eur ( 376,73 kn, fiksni tečaj konverzije: 1 Eur = 7,53450 kn ) koje pohranjuješ kod Domaćina. Trebat će ti ako budeš ikad morao podnijeti zahtjev za naknadom štete kod Osiguravatelja.

Savjet: Poželjno je fotografirati prostor i svoje predmete u prostoru Domaćina kod useljenja. Fotografije možeš poslati Domaćinu kako bi imao evidentirano stanje stvari prilikom useljenja.

U slučaju bilo kakvih pitanja, uključujući informacije o tome kako stvari funkcioniraju ili kako podnijeti zahtjev, nazovite našu službu za korisnike u radno vrijeme ili pošaljite e-mail na podrska@buksa.hr.

7. Mogu li najam platiti Domaćinu mimo Bukse?

Vjerojatno možeš, no plaćanje putem Bukse osigurava da je tvoja rezervacija pokrivena našim Jamstvom sigurnosti i Uvjetima korištenja.

Nismo u mogućnosti zaštititi rezervacije niti pohranjenu robu ukoliko se plaćanja za najam prostora vrše izvan Bukse, tako da nećeš moći podnijeti zahtjev za aktivacijom Buksinog jamstva sigurnosti ako nešto pođe po krivu.

Naša pravila otkazivanja i povrata novca opisana unutar Uvjeta korištenja vrijede samo za rezervacije  i najamnine koje se plaćaju putem Bukse.

Plaćanjima upravlja Stripe, tako da pojedinosti o plaćanju ne pohranjujemo na naš poslužitelj, te ih ne možemo, sve da i želimo, podijeliti s drugima.

8. Čemu služi i zašto se plaća rezervacijski polog?

Rezervacijski polog je iznos koji je odredila Buksa.hr i koji plaćaš kako bi rezervirao Prostor za pohranu prije Početnog datuma Ugovora o pohrani.

Rezervacijski polog služi isključivo kao osiguranje rezervacije prostora, i nema obilježja sigurnosnog pologa koji osigurava naplatu najamnine u slučaju kašnjenja Gosta s plaćanjem ili nepodmirenja troškova.

Iznos rezervacijskog pologa je 30,00 Eur ( 226,03 kn, fiksni iznos konverzije: 1 Eur = 7,53450 kn )

Rezervacijski polog se vraća u cijelosti ukoliko ne dođe do dogovora o rezervaciji, što znači ukoliko ne zaprimimo potvrdu Domaćina o rezervaciji. Također se vraća u cijelosti u slučaju kada Domaćin otkazuje potvrđenu rezervaciju. U suprotnom se vraća djelomično, kako bismo zaštitili Domaćina od neozbiljnih ponuda i od propuštanja drugih rezervacija u slučajevima kada Gost rezervira prostor daleko u budućnosti i otkaže malo prije datuma početka pohrane.

U slučaju kad ti iznos rezervacijskog pologa nije vraćen, on će biti isplaćen Domaćinu, umanjen za Buksin dio provizije.

Za više detalja ovdje možeš pročitati Uvjete korištenja, odnosno njihov referentni dio koji se odnosi na pravila otkazivanja i povrata novca.

9. Kako ću Domaćinu uplatiti sigurnosni polog?

Sigurnosni polog NIJE rezervacijski polog koji plaćaš kod rezervacije prostora.

Buksa.hr ne određuje niti na bilo koji način uređuje iznos i način plaćanja sigurnosnog pologa koji ćeš platiti Domaćinu prilikom potpisa Ugovora o pohrani, a koji osigurava naplatu najamnine u slučaju tvog kašnjenja s plaćanjem ili nepodmirenja troškova.

Iznos i uvjete povrata sigurnosnog pologa definirat ćeš direktno s Domaćinom. Ono što je dogovoreno poželjno je uvrstiti u ugovor o pohrani, kako bi se znalo pod kojim uvjetima i u kojem udjelu se vraća. Sigurnosni polog inače služi kako bi se pokrila eventualna nepodmirena naknada ili malo vjerojatno oštećenje prostora pohranjenom robom, ili pak troškovi uklanjanja robe koju Gost eventualno nije uklonio iz prostora Domaćina.

Za više detalja ovdje možeš pročitati Uvjete korištenja, odnosno njihov referentni dio koji se odnosi na pravila otkazivanja i povrata novca.

KRAJ REZERVACIJE

10. Kako mogu otkazati ugovor o pohrani?

Sve naše rezervacije prema aktivnim ugovorima o pohrani naplaćuju se automatski u zadanom mjesečnom ritmu, pa ćete u slučaju kad je ugovor sklopljen na neodređeno ili ga želite otkazati prije isteka ti ili tvoj Domaćin morati dati određeni otkazni rok da biste okončali najam.

Otkazni rok u slučaju da otkazuje Gost:

Da bi okončao najam prije isteka ugovora o pohrani, trebaš o tome obavijestiti svog Domaćina najmanje 4 tjedna unaprijed.

Prije nego što pošalješ takvu obavijest, moraš provjeriti jesi li dosegnuo minimalno razdoblje najma za svoju rezervaciju. To možeš vidjeti na Ugovoru o pohrani koji si potpisao, a koji ti je dostupan i na tvom korisničkom računu u dijelu Preuzimanja.

Ako tvoj datum završetka pohrane pada izvan uobičajenog mjesečnog razdoblja najma, konačan iznos tvoje zadnje uplate izračunat ćemo proporcionalno, te te obavijestiti o tome čim dostaviš pisanu obavijest.

Zapamti: naplata po ugovoru o pohrani nastavit će se sve dok ne zaprimimo pisanu obavijest mailom na podrska@buksa.hr

Otkazni rok u slučaju da otkazuje Domaćin

Tvoj će ti Domaćin morati dati otkazni rok od najmanje 4 tjedana ako želi otkazati najam svog prostora za pohranu. Morat će stupiti u kontakt s nama da bi to učinio, a ti ćeš odmah biti obaviješten.

Ako datum završetka pohrane pada izvan uobičajenog mjesečnog razdoblja najma, konačan iznos tvoje zadnje uplate izračunat ćemo proporcionalno.

Više o otkazivanju možeš pronaći u našim Uvjetima korištenja.

11. Koji je postupak iseljavanja stvari ili vozila iz prostora?

Bilo da si dobio obavijest o otkazu ugovora, ili se jednostavno bliži kraj Ugovora o pohrani, do datuma završetka Ugovora o pohrani obvezan si ukloniti svoje stvari ili vozilo iz prostora Domaćina. Također si obvezan Domaćinu vratiti sve ključeve, lokote ili eventualne dozvole za parkiranje.

U slučaju nezadovoljstva, svoje prigovore možete ponijeti na knjigazalbe@buksa.hr .

Sharing j.d.o.o. za promidžbu i trgovinu

Sjedište: Svetonedeljska 48, 10431 Sveta Nedelja

Trgovački sud u Zagrebu, posl. br. Tt-22/37981-8, MBS: 081460499; OIB: 46773958451, tel: +385(0)916153620, e-pošta: buksa@buksa.hr, direktorica Daliborka Dragašević

Temeljni kapital 10,00 kn, uplaćen u cijelosti.

Poslovni račun: Privredna banka Zagreb d.d., Radnička cesta 50, 10000 Zagreb, IBAN: HR8323400091111200083

Back to Bello home

Copyright 2022. Sharing j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Prijava

Registriraj se

Vaši osobni podaci koristit će se kao podrška Vašem iskustvu s ovom web stranicom, u svrhu upravljanja pristupom Vašem korisničkom računu i za ostale svrhe opisane u našim pravilima privatnosti.

Već imate korisnički račun?

Izgubljena zaporka

Molimo unesite Vaše korisničko ime ili e-mail adresu. Primit ćete link za ponovno postavljanje zaporke putem e-maila.