1. Kako rezervirati prostor?

Prostor možete rezervirati iz samog oglasa klikom na gumb Dodaj u košaricu, te uplatom sigurnosnog pologa. Kada Domaćin potvrdi rezervaciju, naplatit će Vam se sigurnosni polog i od tada imate 14 dana da se s Domaćinom dogovorite oko datuma useljenja, potpišete ugovor i dostavite ga nama kako bismo u sustavu podesili početak i razdoblje naplate najamnine. Ukoliko ne dođe do sklapanja ugovora, sigurnosni polog Vam se vraća prema uvjetima opisanima u Politici otkazivanja i povrata novca. 

2. Jesu li moje stvari osigurane?

Vaše će stvari biti osigurane do 2.700,00 Eur  ( 20.343,15 kn, fiksni tečaj konverzije: 1 Eur = 7,53450 kn ) dok god su pohranjene kod naših Domaćina, ukoliko su sve uplate primljene preko Stripe payment managera na Buksa.hr.

Ova polica ne pokriva osiguranje za vozila koja se čuvaju ili parkiraju u prostoru rezerviranom preko Bukse, no za naše Domaćine pripremili smo mogućnost da kod našeg partnera Adriatic osiguranje d.d. po vrlo povoljnoj cijeni osiguraju svoje vozilo na razdoblje dok je pohranjeno kod Domaćina. Uvjete vezane uz osiguranje i sigurnost prostora i pohranjene imovine možete proučiti ovdje.

3. Što mogu pohraniti?

Možete pohraniti gotovo sve ( pod uvjetom da je legalno! ). No svakako prije useljenja obavijestite Domaćina o tome što pohranjujete u njegovom prostoru.

Iz pravnih i sigurnosnih razloga postoje predmeti koje je strogo zabranjeno pohranjivati kod Buksinih Domaćina posredovanjem web stranice Buksa:

  • otrovna, zagađena ili kontaminirana roba;
  • vatreno oružje, municija, oružje ili eksplozivi;
  • radioaktivni materijali;
  • lako zapaljiva ili opasna roba;
  • žive biljke ili životinje;
  • hrana ili pokvarljiva roba (osim ako će se smrznuta hrana čuvati u dubokom zamrzivaču);
  • bilo što vlažno, pljesnivo, trulo ili inficirano te oštećeno parazitima;
  • bilo koji predmet koji emitira isparenja ili jak miris;
  • gotovina i vrijednosni papiri;
  • ilegalna roba;
  • otpad;
  • bilo koji predmet čija bi prisutnost onesposobila bilo koju policu osiguranja koja bi inače pokrivala predmete ili prostor za pohranu.

4. Kako se plaća rezervacija i najam prostora?

Rezervacija prostora i mjesečni najam plaćaju se putem Stripe Payment Providera koji je dostupan na našoj stranici. Informacije o brojevima transakcijskih računa i kreditnih kartica ne ne pohranjujemo na naš poslužitelj, te ih ne možemo, sve da i želimo, podijeliti s drugima.

5. Hoću li platiti porez na zaradu od najma prostora preko Bukse?

Ukoliko ste fizička osoba, zarada od najma smatra se dohotkom od imovine, te ste prema zakonu obvezni ugovor prijaviti poreznoj upravi, te platiti porez na dohodak koji iznosi 10% od iznosa najamnine umanjene za 30% ugovorena najamnina umanjuje za 30% priznatih odbitaka.

Pravne osobe koje se bave iznajmljivanjem plaćaju porez kroz ostvarenu dobit jer im to ulazi u sadržaj poslovne djelatnosti.

6. Kako završavam s najmom prostora?

O završetku rezervacije morate obavijestiti Domaćina najmanje 4 tjedna unaprijed, i to pisanim putem, uz obaveznu obavijest nama na rezervacije@buksa.hr kako bismo na vrijeme obradili zahtjev i izračunali iznos zadnje isplate.

Vaša rezervacija, a samim time i naplata najma, neće završiti ako usmeno dostavite obavijest svom Domaćinu, kao i ako obavijest ne dostavite Buksi.

Otkazni rok može varirati ukoliko ste prilikom ugovaranja drugačije dogovorili.

7. Kako otkazujem rezervaciju?

Upit možete otkazati u bilo kojem trenutku prije nego što postane potvrđena rezervacija. Ako imate potvrđenu rezervaciju, možete otkazati do datuma početka najma. Povrat novca ćete dobiti u cijelosti ili djelomično, ovisno o razlogu i vremenu otkazivanja. Saznajte više o našoj Politici otkazivanja i povrata novca.

8. Gdje mogu unajmiti garažu?

Garažu možete unajmiti na području cijele Hrvatske. Možete potražiti garaže za najam unosom mjesta ili kategorije Garaža u obrascu za pretraživanje.

9. Kako pronaći prostor u svojoj blizini?

Prostor u svojoj blizini možete pronaći ako u napredno pretraživanje unesete najbliži grad. Ukoliko slider za udaljenost postavite na 10, prikazat će Vam se oglasi u Vašoj blizini. Ako ga postavite na 0, prikazat će Vam se svi uneseni oglasi iz tražene kategorije koji su dostupni na platformi.

10. Koja je cijena garaže za osobno vozilo?

Cijene će se razlikovati ovisno o veličini, položaju i sigurnosti garaže. Možete pregledati i usporediti cijene unošenjem kategorije prostora u našem naprednom pretraživanju.

11. Koje je minimalno razdoblje najma?

Minimalno razdoblje najma je 1 mjesec, no prilikom ugovaranja najma može se ugovoriti i dulje minimalno razdoblje. Svakako se o tome raspitajte prije rezervacije.

12. Tko je odgovoran za održavanje garaže?

Domaćini su odgovorni za cjelokupno održavanje i popravke garaže, ali očekujemo i da Gosti održavaju prostor u dobrom stanju. Gosti bi trebali što prije prijaviti bilo kakvu štetu, zahtjeve za održavanjem ili popravkom svom Domaćinu. Preporučujemo pisanu komunikaciju u takvom slučaju, jer će se u slučaju potrebe za naplatom štete od osiguranja tražiti sva pisana komunikacija o nedostacima prostora.

13. Naplaćuje li se oglašavanje prostora na Buksi?

Oglašavanje je besplatno do trenutka kada zaista iznajmite prostor. Nakon toga se od cijene najma koju ste iskazali na web stranici oduzima mjesečna provizija za oglašavanje u iznosu i na način opisan u Uvjetima korištenja. 

14. Mogu li preko Bukse ugovoriti dnevni parking za moje vozilo?

Nažalost ne. Sve rezervacije preko Bukse ugovaraju se na mjesečnoj osnovi. Minimalno razdoblje najma je mjesec dana, te se i plaćanja vrše mjesečno.

15. Kako ću kontaktirati vlasnika prostora?

Ako ste vidjeli prostor koji vas zanima, ali Vam nedostaju još neke informacije prije nego što izvršite rezervaciju, pošaljite upit preko kontakt obrasca dostupnog na web stranici uz sam oglas, nakon čega će Vam Domaćin poslati tražene informacije.

Kontakt broj telefona i e-mail adresu Domaćina dobit ćete nakon uplate rezervacije.

16. Na mom je parkirnom mjestu drugi auto. Što da radim?

Trebali biste odmah stupiti u kontakt sa svojim Domaćinom i obavezno evidentirati datum i fotografiju događaja.

Ako se problem ne riješi brzo, kontaktirajte Buksu.

17. Što ako ne mogu pristupiti unajmljenom prostoru?

Trebali biste odmah stupiti u kontakt sa svojim Domaćinom. Ako ne možete doći do svog Domaćina, kontaktirajte Buksu.

17. Što ako je moje vozilo oštećeno dok je parkirano na unajmljenom prostoru?

Trebali biste stupiti u kontakt sa svojim osiguravajućim društvom i prijaviti štetu u skladu s vašom policom automobilske odgovornosti.

18. Što ako slučajno ostanem na parkirnom mjestu dulje od razdoblja rezervacije?

Molimo Vas da vodite računa o isteku rezervacije, jer i nenamjeran ostanak može prouzročiti probleme ukoliko je mjesto odmah nakon Vas rezervirao netko drugi. Ako se vaša rezervacija bliži kraju, ali trebate dodatno vrijeme, odmah nas kontaktirajte da biste vidjeli možemo li pomaknuti vaš datum završetka.

Dodatni dani provedeni na parkirnom mjestu dodatno će Vam se i naplatiti.

19. Što ako dobijem parkirnu kaznu za parkiranje na unajmljenom prostoru?

Odmah obavijestite svog Domaćina telefonski ali i pisanim putem. Preporučujemo da fotografirate kaznu, zajedno s vašeg Vašim vozilom dok je parkiralo na unajmljenom parkirnom mjestu. Gosti i Domaćini odgovorni su za međusobno rješavanje relevantnih kazni i obavještavanje Bukse o ishodu. Buksa može pružiti smjernice i podršku ako je potrebno.

20. Kako ću znati u koje vrijeme ili doba dana smijem pristupiti prostoru?

Svi oglašivači imaju mogućnost navesti podatke o pristupu prostoru kod kreiranja oglasa, te prilikom ugovaranja na predlošku ugovora dostupnom nakon rezervacije prostora u sučelju svog korisničkog računa. Ugovor je obvezujući dokument i Gosti se moraju pridržavati ugovorenih pravila pristupa.

Back to Bello home

Copyright 2022. Sharing j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Sharing j.d.o.o. za promidžbu i trgovinu

Sjedište: Svetonedeljska 48, 10431 Sveta Nedelja

Trgovački sud u Zagrebu, posl. br. Tt-22/37981-8, MBS: 081460499; OIB: 46773958451, tel: +385(0)916153620, e-pošta: buksa@buksa.hr, direktorica Daliborka Dragašević

Temeljni kapital 10,00 kn, uplaćen u cijelosti.

Poslovni račun: Privredna banka Zagreb d.d., Radnička cesta 50, 10000 Zagreb, IBAN: HR8323400091111200083

Prijava

Registriraj se

Vaši osobni podaci koristit će se kao podrška Vašem iskustvu s ovom web stranicom, u svrhu upravljanja pristupom Vašem korisničkom računu i za ostale svrhe opisane u našim pravilima privatnosti.

Već imate korisnički račun?

Izgubljena zaporka

Molimo unesite Vaše korisničko ime ili e-mail adresu. Primit ćete link za ponovno postavljanje zaporke putem e-maila.